Tuesday, October 6, 2009

Cik Ain di kampung

Apsal tetiba aku rajin ni???? masuk hari ni dah 2 malam aku dok gigih update blog ni...sebelum ni nak nengok blog pon dah malas...;)....bukan malas sbb tak der bahan or cerita yg nak di kisahkan..cuma la ni aku dah tersyok layan FB lak...sejak dua menjak dah join RIFC ni ...gigih tul aku membz kan diri kat FB...apa tu RIFC...jeng jeng jeng Remy Ishak Fan Club...;)...camner ler aku leh terjebak minat kat mamat ni???...semuanya kerana penangan 'Nur Kasih' laaa...ish dah lari tajuk la pulak.....heheheee

Berbalik pada citer kali ni, before this aku citer telatah cik alya dan kucing2nya...entry kali ni aku nak citer pasal cik ain lak...kemain lagi cik ain kat kampung...kalau buat salah ke apa ke...ada jer la org nak back up...kira manja la ngan maktok, tokwan dan pakcik2nya...asal kena marah je lari pi ngadu ngan dorang...


ni la keje cik ain...everyday nak menyapu laman uamh mak tok yg tak seberapa tu...pantang nampak penyapu...rajin la pulak...

cik alya pon sama gak ler...tumpang meyibuk ...sok korang besar kalau mummy suruh menyapu..korang tak nak...siap la ye...masa kecik kemain lagi korang...sampai berebut rebut penyapu....

dah besarkan anak dara aku...dok menyapu pon sempat tengok kamera lagi..

Ada lagi peel cik ain ni...kalau nak tau cik ain la ni diapers free dah...lega aku rasa...save sikit budget nak beli diapers...tp ada gak benda yg buat aku letih nak melayan....asal kencing je...mesti nak mandi sekali...kira package laa....bayangkan la kalau sehari 5 kali kencing....tak 5 kali mandi...lagi2 kat umah maktok ada shower...asyik nak mandi hujan jer laaa.....

Photobucket

4 comments:

Syima ~Mama Kyra~ said...

rajinya cik Ain ni..ikut perangai sapa ni..daddy kot :D

mannira said...

wakaka... ain..ni mcm2...nasibla kat Selangor ni air free..kalau tak jenuh mummy & papa nak bayar bil...he..he..tak pe rajin mandi.. mesti wangi...

anna said...

amboi rajin beno anak dara kak jue ni.meh sini dtg umah aunti tlg kemas2 umah aunti pulak

mrs khairul said...

keh..keh..lawak lak cik ain ni..ghajen betul awak ye..nnt dh beso mesti tlg mummy k..

kak jue? ain dh diaper-free eh..tahniah ain..auntie tumpang bangga..baguih..xyah tgu 3yrs br nak train..kanda umo 2taun 9 bln dh xpakai..sama kes mcm ain stiap kali p toilet mest dia nak mandi..tp la ni dh xmcm tuh..mula2 je dulu..maybe sbb diorg sonok masuk toilet kot kak..hehehe

Sign My Guestbook