Friday, April 24, 2009

Happy Birthday To Me - 9 April

Dia datang lagi...hehehee...tiap2 tahun mesti datang tanpa di undang..gemuruh dada ni menunggu kedatangannya...apa pon yg di tunggu dah pon selamat sampai...hehehhee 'apa yg di tunggu' tu?? jeng jeng jeng .....

9 April 2009- tarikh keramat ni la yg di tunggu2....happy birthday to me .....ermmm nak kata excited tak jugak ...maklum la umur dah meningkat ni.....
tp yg bestnya ofismate aku buat suprised kat aku.... siap beli kek...pastu beli lak mee goreng kekonon time lunch nnt nak suprised kan aku laa.....tp jadi kelakarnya la pulak sbb time lunch aku kuar ngan hubby....last dorang yg kena suprise ngan aku .....tak jadi la nak suprised...so kek tu dorang simpan dulu...mee goreng dorang belasah le....hehehehee
Balik dari lunch aku dah nampak kek secret receipi kat dlm meeting room, 'pergh...sapa lak yg wat meeting order kek ni...dasat' kata hati ku laaaa....pastu dlm hati kata lagi 'bestnya kalau kek tu utk aku' ...hahahahahha hampeeeh jangan mimpi la beb ....aku pon buat derk je laaa

Ptg sikit tetiba opismate aku ngan muka seriusnya panggil aku....cuak gak ler...aku ada salah apa2 ke....pastu dia bawa aku pi meeting room...langsung aku tak ingat lagi pasal kek tu....smpi je kat pintu...dorang semua pakat nyanyi birthday song kat aku...apa lagi, blusher laa beb muka aku ...perasaan ni bercampur baur....sedih, terharu, gembira ...malu ...hahahahaa....rupa2 kek tu utk aku...

Ofismate aku pon citer ler kekonon nak buat suprised time lunch tadi...tapi tak jadi...sbb aku kuar lunch...so rancangan tergendala dan tertunda ....hehehehee

Utk ofismate aku...tima kasih la sbb buat suprised kat aku...terharu aku...korang mmg best la ...sejak aku keja tak pernah pon ofismate buat suprised cam ni....tima kasih daun keladi...tahun depan buat lagi yekkk ...

note: tak smpt nak snap gambar kek...sbb tak ada camera....time tu leh lak terlupa camera hp kan ada....hehehee

1 comment:

Anonymous said...

happy belated bedday..sukanya dia bila kekawan wat kezutaaan...

Sign My Guestbook