Sunday, January 17, 2010

Me and My Bestfriend

Hai...nama saya ain...jgn bgtau mummy saya ye...mummy saya sekarang ni dah tak ada masa nak updated blog ...sibuk je manjang..nak tau tak mummy saya sibuk buat apa??..meh sini saya nak bgtau...mummy skrg sibuk melayan fesbuk jer...dah tak ingat pasal blog ni lagi.......di sbbkan mummy dah bz ngan fesbuk ...biar saya je la yg bercerita yer....saya nak bercerita tentang kawan baik saya...

ni la kawan baik saya...nama dia Siti Mardhiah...dia sebaya dgn saya...saya lahir seminggu awal dr dia.....walaupon kami tinggal kat umah bbsitter yg berlainan tp kami selalu main sesama kalau ada kelapangan..

saya suka kawan dgn siti...dia baik....saya harap persahabatan ini akan berkekalan sampai bila bila...

Sekian dulu cerita dr saya...saya tak leh lama2 kat sini...kalau ada masa nnt saya cerita lagi ye...

Photobucket

No comments:

Sign My Guestbook