Wednesday, January 27, 2010

Deco...deco...deco

Aku dah lama berangan nak beli benda ni utk cik ain ngan cik alya...budak berdua tu mmg suka giler la kalau dapat mainan ni....memandang aku la ni dok umah sewa...jadi angan2 ini aku simpan je la dulu...umah sewa aku tu kecik...mana le ruang aku nak letak benda ni kan...selalu le aku bawa budak berdua tu memain kat playground dlm giant mall kat kj ni...

Skrg ni..memandangkan proses beli umah dah selesai...so tak lama lagi boleh la pindah umah baru...aku beli apartment je...besar sikit la dr umah sewa skrg ni...apartment baru ni living hall dia mmg besar dan agak memanjang sikit....so aku nak amik sikit ruang tu utk buat kids corner , aku nak letak slide ni ngan meja study utk anak2 aku bersantai bila2 masa dorang suka without keluar dr umah...sbb aku pon tak koser ler nak bawa dorang bersantai kat playground bwh umah...


Jadi aku pon tanya le kat mak cik goolge....dapat le 3 contoh slide ni...harga pon leh tahan gak ler...aku paling berkenan yg last tu...tp tak der la aku jumpa yg mcm ni kata mana2 lagi...kalau kat giant or tesco tu yg biasa2 jer...

Ni baru berangan nak deco kids corner utk anak2...pas ni aku nak berangan utk deco living hall, bedrooms ( termasuk bilik utk anak2 sekali)...dapur ...bla bla bla ....;).....
Photobucket

5 comments:

*∽ IZAN ∽* said...

Salam kenal Ju..! wah nak pindah rumah baru memang seba xcited!
Terpandang thumbnail blog Ju kat blog Lieya. Kebetulan Izan ada beli playground yg Ju angankan tu hu hu! Izan beli yg kaler biru merah.. tetiba terpandang plak yg colorfull kat blog Ju ni.. tertarik pulak! he he. Anyway playground ni mmg tak byk tempat jual.. Izan hari tu pun masa survey jenuh bertanya kat taska2 tu sampai depa tanya nak bukak taska ke? haha. Anyway kalau Ju berminat nak tau tempat beli tu inform lah Izan. Kalau playground yg petak2 tu Izan pernah jumpa kat Toy'r us. Tapi yg biru merah tu payah sket nak jumpa kat luar tapi jgn risau ada jual kat mesia nih hu hu. http://sweetomoide.blogspot.com/2009/07/awaited-weekend.html

Fieza said...

bestnya duk umah sendiri.. memacam leh deco, kan.. pape pun, nt jgn lupa ajak bile wat kenduri masuk umah nt.. hehehhe.. selamat berdeco kak jue

Syima ~Mama Kyra~ said...

wah...dah nak pndh rmah baru..tentu ain dan alya suka kalu mummy belikan playground nie..sure riuh sebiji rumah nnti..hehe

Anonymous said...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

anna said...

ana pon berkenan yg no 3 tu kak jue,kalo kak jue dah beli nt roger2 rege mende tu ek

Sign My Guestbook