Friday, March 5, 2010

Art

Semalam aku sampai ofis awal la pulak...naper awal??? sbb skrg ni aku ikut en. papa dtg keje...kes malas nak naik train laaa...penat wooo kalau naik train...penat nunggu feeder bas tu...pastu dr umah aku nak ke stesen taman bahagia je amik masa dlm setengah jam...tu yg aku tak sanggup tuu...nak tak nak aku ikut le en. papa kuar gi keje kul 6.30 ...huhuuhuh...smpi opis jadi tukang buka lampu la aku...hahhaaa....pastu jadi penunggu sementara staff lain nak sampai ofis...;)...pastu layan fesbuk jap...kat ofis aku fesbuk hanya boleh di layari time bofore/after office hours and during lunch time jee...w/pon dah puas fesbuk kat umah...tp nak gak buka kat ofis...hehehehe

So sementara tak de org kat ofis tu..ai pon posing2 ler amik gambar ai...sbb ai rasa mcm hari ni ai cantik lebih dr smlm ...hahhahaa giler over perasan ko ju ....pakai camera phone jer....cam org giler la pulak...pastu gambar tu aku edit la pakai photofunia ni...it's really fun...ko tak cantik pon leh jadi cantik...cam ai la kan...huhuhuhuh

Ni la antara gambar2 yg sempat aku edit guna photofunia....enjoooooooooy viewing.......

cantik kan???

camni le gamaknya rupa ai kalau muka ai masuk surat khabar...;)

perghh...tercapai gak impian ai nak jadi cover magazine vouge ...

Kalau korang nak try...gi la google search photofunia...pastu korang pilih ler...mana2 design yg korang nakk...selamat mencubaaa....

Photobucket

2 comments:

Fieza said...

waaa.. gleme gitu kak jue..

Blog's said...

wah kak jue masuk magazine ngan newspaper lahhhhhh.....

Sign My Guestbook