Friday, March 5, 2010

Dah bersawang ke???

Huhh...sudah berapa lama la aku tak updated ini blog...sejak2 jadi penghuni fesbuk ni..lagi2 bila makin hari makin ramai kawan2 lama time sekolah dulu dpt aku jejak dlm fesbuk... maka semakin kurang le aku menjengok ke blog ni...jengok pon sekadar nak sapu2 sawang...check apa yg patut...tp bab merayau rayau kat blog kekawan ada la masa aku...tp aku tak der la tinggal jejak ...just nak tau perkembangan kekawan jer. Mujur le tak der sangat bersawangkan...kira clean n clear laa...hehehee

Byk cerita yg aku nak cerita...especially pasal puteri2 kesayanganku iteew...diam tak diam cik ain dah 3 tahun lebih....cik alya lak june ni genap le 2 tahun...terasa cepat benor masa berlalukan...apa?? tambah sorang lagi??...ermm rasanya tak kot...tp kalau ada rezeki ai terima jer...jgn di tolak...anak tu rezeki...;)..
harap2 bersabar la ye...n3 pasal budak berdua ni akan aku story kemudian...

Photobucket

No comments:

Sign My Guestbook