Sunday, May 9, 2010

Mother's Day Celebration

Ibu ibu engkaulah ratu hatiku
Bila ku berduka engkau hiburkan selalu
Ibu ibu engkaulah ratu hati kuuu...

Tergaman dan terharu sangat2 sbb cik ain nyanyikan lagu ni utk aku dlm keta tengahari tadi (nyanyi hantam saja cara dia laa, tp mummy paham apa yg ain nyanyikan) ...siap peluk2 aku lagi.....byk kali jugak la dia nyanyi...hari kan hari ibu...lg la buat aku sangat2 terharu...Bila dah jadi ibu ni...baru lah aku sedar betapa besarnya pergorbanan seorang ibu terhadap anak2nya...teringat aku akan pepatah ini 'seorang ibu boleh menjaga anak seramai 10 org, tetapi 10 org anak belum tentu dpt menjaga seorg ibu'.....bg aku pergorbanan seorg ibu tiada nilainya....tak akan dapat di bayar dgn wang ringgit...
Sempena hari ibu tahun ni en. papa bawa aku dan anak2 gi lunch kat Grand Season Hotel....aku suka lunch kat sini sbb foodnya bg aku sangat sedap....

baru smpi..kat lobby hotel...buffet start@12.30pm...kul 12 kitaorg dah sampai...hehehee..biasa la cik ain tu mana pernah serius bila bergambar...

cik ain sempat beli buku utk di baca...baca la sangat...sudahnya simpan dlm beg jugak....

main menu...kambing golek...seram lak aku nengok...hehehehee

nak gak tu interprem sebelah kambing golek...nmpk kecik lak kaki aku dlm gambar ni.....layaaaaaaaaan je laaa ek.....

hasil keje jurugambar tak bertauliah....

cik alya ngan ayam KFC...asal ayam goreng je...ayam kfc laa tuu...hehehhe

cik alya ngan en. papa...memasing dah kenyang la ni

Camni la kami meraikan hari ibu....sedih juga sbb tak dpt meraikan bersama2 ibu tersayang ..buat mak ' terima kasih kerana memahami diri ini , kasih sayang mak pada org tak dpt di nilai dgn wang ringgit , org sayang mak hingga hujung nyawa' ...buat Inak, terima kasih sbb dapat menerima diri ini seadanya...

Selamat Hari Ibu pada semua rakan2 yg bergelar ibu dan bakal bergelar ibu...

Photobucket

2 comments:

Anonymous said...

Happy mother's day kak ju.. makin besar anak2 dara nih...
uih... kambing golek..peberet ku..hahhaha

anna said...

kemain nakal lg muke ain eh!
hepi mother's day kak jue

Sign My Guestbook