Saturday, May 8, 2010

Rambut Oh Rambut

Khamis lepas (o6/05/10) aku cuti.....dok umah apa lagi layan fesbuk la...budak dua badik ni ada...sajer je aku tak hntr dorang umah bbsitter....last2 aku juga yg stress sbb dorang berdua asyik bergaduh je....
Nak di jadikan citer...aku pon tak pasti camner la cik ain leh dpt gunting...ntah dari cerok mana le dia sebat....tak terpk pon aku...dorang berdua senyap dlm bilik...rupa2nya dok ada agenda besar-besaran...cik ain dah buka saloon la pulak....mujur la aku sedar cepat....terus aku pi jengok... mcm nak histeria aku bila nengok kat lantai bersepah ngan rambut cik ain...mujur la aku tak naik hantu....sabar aku masih ada limitnya....tp geram ttp geram (geram tanda marah okay)....dlm hati amik ko ..dok layan fesbuk lagi...so aku cool la sikit...tak der la nak marah2...sbb sedarkan akan kelalaian sendiri jugak....nangis2 aku call mak aku...ngadu perihal cucu dia yg sorang ni....mak aku kata budak2 mmg mcm tu...jgn la dok marah2...nnt rambut tu tumbuh balik...huhhuhuhuhuu....

Malas nak story mori panjang2...nengok la ek gambar2 ni.

dah nmpk mcm botak la pulak...sapa tak marah ek kalau jadi cam ni....selama ni punya la bertabah menunggu rambut cik ain panjang....penyudahnya...gini le jadinyaa...

yg ni lak dah jadi tingkat2 cam mangkuk tingkat la pulak...layer cut kekdahnyaa....

So apa nak di kata...camni la akal budak yg panjang akal ....ada je benda yg cik ain nak buat...lepas satu..satu benda dia explore...kalau anak aktif sangat pon susah...tak aktif pon susah jugak...

Photobucket

1 comment:

mannira said...

he..he..cite2 nak buka salon tu...

Sign My Guestbook