Tuesday, July 28, 2009

Lepak santai kakak dan adik

Dah macam marathon pulak aku hari ni...hari meng'update' blog tanpa henti utk dua minggu punya story ....rela tak kuar lunch tu....demi nak meng'update' blog punya pasal ..kang terasa perut lapar pandai2 le aku cari makan....
Weekend lepas sabtu ahad en. papa offday...hari sabtu tak ada apa2 aktiviti...hari kemas mengemas umah...ko kemas le jap lagi bersepah balik...ngan air tumpah laaa...serbuk2 biskut tercicir laaa...mainan bergelimpang sana sini...ngan bantal tido cik ain...di usung ke sana sini...rimas aku ...pagi tu tak breakfast kat mana...sarap kat umah jer...dapor tak rosak lak...hahahaaaa.....aku buat roti salut telur tu...ngan sosej goreng....cik alya kan main suka lagi ...tengok je ler cik alya bersantai sambil menikmati sarapan pagi....sila abaikan umah aku yg berselerak tuu...walaupon baru je berkemas jap tadi....


Masa ni aku dok bertungkus lumus buat roti telur, cik alya dah lapar...dia layan biskut duluuuu


Aku paling suka tengok gaya cik alya masa ni...bukan main lagi ...siap kaki atas kusi tuuu...memang santai sungguh ...


Datang lak si kakak nak enterprem...memasing ngan muka tak mandinyaa....


Sengih nampak cik alya...apa ler yg seronok sangat tu.....

Petang sikit kita org ke Sunway Kayangan, Shah Alam ...ada jemputan kenduri doa selamat kat umah cousin aku...tak sempat nak bergambar...maklum ler jumpa sedara mara...masa byk abis untuk acara berbual mesra....dah jumpa mak2 sedara sumer....tanya khabar memasing....kita org ni nama je dok kat area KL/S'gor...tapi jarang jumpa...jumpanya pon kalau ada kenduri kendara jer laa...tak pon ko tunggu hari raya ler jawabnyaa....masa tu meriah la sikit...
Sesat barat kita org ..mana tak nya silap jalan....aku dah kata bukit jelutong ni kat area puncak alam sana nun ....leh ikut NKVE jln yg sama nak ke stadium shah alam..tp en. papa berkeras gak nak ikut bukit kemuning...haaa amik ko...kena le patah balik....kalau tak dah lama dah sampai...dah kenyang perut......;)


Photobucket

2 comments:

mannira said...

he..he..marathon ju...comey je gambar alya sengih...

manada sepah pun rumah...rumah ma lg sepah...anak jantan tau jela...

Blog's said...

alahai comey alya sengeh eh. eloklak dua bradik tu duduk kat kerusi. tak pulak ain tolak.. kalau afrina selamat wasssalam dah tu...

Sign My Guestbook