Tuesday, July 28, 2009

Wedding Shakirah dan Khaireel@26/07/2009

Hari ahad lepas ada jemputan majlis perkahwinan ofismate aku kat KL...tp dia tak buat kat umah dia...buat kat dewan anjung sejarah bersebelahan dengan Hospital Pusrawi....ofismate aku ni perempuan dan aku agak rapat gak ler ngan dia...walaupon baru kenal tp kita org leh ngam...sampai ada staff2 kat ofis ni sangka kami berdua ni adik beradik ..apa taknya sepanjang masa kami pasti berdua...dahlah kita org ni sama tinggi ...tu yg ramai yg sangka kita org adik beradik....;)


Tengok budak berdua ni...dorang lak yg bersanding dulu...naper tepok dahi tu danish..???


ain: apsal awak tergaru garu ni?? tak mandi ke tadi??
danish: ishh apa la awak ni...kita mandi tauu...ibu kita siap spray perfume lagi....


danish: ok la awak..kita nak balik dahh...ibu dah panggil tu...peacee
ain: ok...nanti kita jumpa lagi yekk


Masa ni cik alya dah tido...tak peduli apa dah ....lantak korang ler...yg penting aku lena di ulit mimpi..


Ni la pasangan pengantinnya...sama cantik sama padan macam pinang di belah dua....ramai yg kata dorang berdua ni seiras...mcm adik ngan abang..'selamat pengantin baru utk keduanya..semoga jodoh berkekalan hingga akhit hayat'


Sebelum balik ambil kesempatan bergambar dgn pasangan pengantin...cik ain lak cam ala2 anak dara yg malu2 nak dok sebelah anak teruna...puas suruh dia dok sebelah danish ..buleh dia tak nak...berkeras nak dok sebelah aku gak...danish gak yg sporting..budak lelaki mana leh malu2 kan , wah ibu danish baju sama tema ngan pengantin...hehehhheheee

Photobucket

1 comment:

mannira said...

danish..kalau awek tak malu...

Sign My Guestbook