Wednesday, July 29, 2009

Rambut Ain dah panjang

Rambut cik ain dah panjang...dah bleh ikat tocang...tapi tocang secoit jer laa...maknya pulak yg excitedkan...dah lama nunggu rambut cik ain ni panjang...namum apakan daya...mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi..aku masa kecik2 dulu rambut sebijik cam cik ain..sampaikan mak aku tiap2 malam lumur minyak lenga (bijan)...org utara panggil lenga...:)...dek kerana minyak lengga la bila dah besar ni rambut aku hitam berkilat...dah tu lebat lak tuu....nak gak aku try buat kat rambut cik ain...tapi mcm tak sampai hati lak....tak per laa....biar je rambutnya panjang sendiri.....


suka la cik ain...tersenyum simpul lagi tuuu


sila tengok gambar cik ain jer yer...abaikan segala kesan contengan kat dinding tu...tu semua hasil kerja cik ain laaa


sekejap jer la cik ain nak ikat tocang....tak lama lepas tu ...jadi cam gambar kat bawah ni.....


aku : laaaa...naper ain buka tocang??
ain: kakak rimas laaa....( bleh ke dia jawab mcm ni)


Photobucket

1 comment:

Anonymous said...

dah panjang rambut ain kak... hmm adriana lak sedia panjang.. x kasi potong.. nak panjang cam mama... huhuhu... kadang rimas tgk dia... kuat berpeluh.. peh2 rambut bau x sedap... kalo kasi potong pun depan jer... kak ain dah bleh tocang rambut ya....

Sign My Guestbook