Thursday, May 21, 2009

Menuju Puncak bersama Ain

Pehal lak ni menuju puncak kekdahnya...heheheee sebenornya ehh ni citer si ain, kalau korang nak tau masa demam AF7 melanda ...pergh kemain lagi dak ain ni...kira kategori peminat fanatik ler...hari2 dia je la yg dok layan diari AF7..langsung aku tak leh tukor channel lain..kalau aku tertukar channel je...majuk manjang...siap tarik2 muka muncung 14 inci...hehehhee...itu citer dia tengok diari...konsert pon dia layan gak...ko ulang la 3-4 kali pon..ain tetap layaaaaan jer....
Masa dak ain ni tengah dok layan ulangan konsert mlm senin lepas...sempat ler aku shoot video ni...video dak ain tengah dok menari lagu menuju puncak....half way jer ok...kelakar lak tuu....siap buat sign no. 7 guna jari...alah macam bebudak AF 7 buat masa dorang nyanyi menuju puncak tuu....bila dia dah perasan aku dok shoot dia tengah menari terus dia malu2 alah...capai penyapu kat tangan aku ...kekonon nak wat microfon..padahal nak cover malu...heheheeee

Ni la clip rakaman utk tatapan korang...maaf le kalau visual dan audio kurang memuaskan. maklum la hasil kerja amatur yg shoot guna camera hp je....

4 comments:

zanazahari said...

cewahhh anak dara ko ni ju..pandai dah menari menuju puncak..mau nanti dah besar dia masuk AF..AFUNDI AIN...hehhe

mannira said...

he..he..lawakla ain...siap mikrofon tuh...

Anonymous said...

whakakakak.... alahai chumel nyer ain... lepas ni leh la masuk AF ya.. untie vote for ain...

eMMa@iKKa said...

amboi ada gaya tu ain!!! lepas nie Auntie kena vote for Ain lah..;)

Pssst..ambil kad jemputan dr blog ikka k!

Sign My Guestbook