Thursday, June 4, 2009

Cantik Tak????


Cantik tak cabinet ni??? aku mcm dah terberkenan la pulak...ofismate aku punya...baru beli...tp dia nak jual sbb tak cukup space dah nak letak kat umah baru dia... amboi sampai tak cukup space tu...dia beli kat cavinci...harga masa beli RM 499...harga nak jual kat aku RM 200...agak2 ok ke ngan harga tu kalau aku beli.....mmg dah berkenan sungguh nii...sbb cabinet ni ada drawernya...so senang le nak letak segala dvd player, decoder astro kat dlm tuu... apa2 pon kena tanya en. papa dulu...sbb yg nak membayar bg pihak aku siapa lagi kalau tak bukan en. papa.... bulehkan en. papa???...;)....

1 comment:

Anonymous said...

whakakkaa... ingatkan kan beli tv flat screen... hehehe... rupanya cabinet tuh.. cantik.. sy ader sofa n set katil cavenci punya... suka sbb nampak moden... kalo berkenan sambar jer....

Sign My Guestbook