Monday, June 29, 2009

Para Pengemar Donut

Aku memang suka makan donut...dulu2 suka beli donut kat dunkins donut...tp sejak dua menjak ni dah tukar ke big apple lak...pada aku donut big apple lagi sedap dan lembut dr dunkins donut...
Ahad tu aku gi jln2 kat giant kota damansara ( aku ni mcm ada share je ngan giant ni...2 hari cuti asyik ke giant je)...kat sini ada cafe J. Co donuts & coffee...so aku pon nak try test rasa donut kat J.Co ni...donut2 kat J.Co ni rupa dan rasa mcm donut2 kat big apple...tak tahu lak aku sapa tiru sapa ...hehheee
Pilih punya pilih last aku beli baby donut jee
...ya la nak buat test jer...kalau ok..next time leh beli donut yg besar...

ni la rupa kotak baby donut J.CO ....comelkan...sbb tu la aku beli yg ni...kalau nak buat majlis ari jadi ke...jamuan makan ke...sesuai la beli baby donut ni buat tambah2 kat menu yg ada...


ni lak rupa baby donut tu..kecik jer...sekali ngap je dah abis...tp ok laa..tak rugi sbb kita leh rasa byk jenis donut...so boleh tau mana sedap dan mana yg tak sedap....bg aku semua sedap...


nampak menyelerakan....so pada kawan2 yg suka makan donut...sekali sekala tu try la pulak donut J.Co...mmg sedap....mmg di akui sedap...

4 comments:

eMMa@iKKa said...

aku dah lah pose nie..tgk donut nie terliur aku..hehehehe.Apa-apa pun Ju..J.Co donut nie mmg sedap..:) Yummylicious!!!!

mannira said...

sedapnya....meleleh dah ni... naisbla tak ngandung.. tak pernah mkn lg JCo. big apple dah byk kali dah...

Anonymous said...

sedapnyer donut... kami baru jer lepas mkn BIG APPLE....J Co pun layan jugak... yummy...

Roney said...

sy pun penggemar donut gaks... my first choice Jco 2nd Big Apple...JCO lagi sedap dan lembut terpulang pd citarasa..ehehhee..teringin nak makan ni...waaaaa

Sign My Guestbook