Thursday, June 25, 2009

Sessi Membuli Adik

Apa saja le keje kak ain ni...suka sangat menyakat adik...buli adik...kadang2 sampai pening kepala aku...kdg2 terbalik lak..adik pulak menyakat kakak...

Ayunya kakak kan ..kan ? hehehee mummy dia pulak yg over kaaaaan...suka lak tengok ain pakai baju kurung...nampak mcm anak dara dah... dah besar dah anak mummy sorang ni

Masa ni dah hilang dah ayu dia...dah terserlah pulak ke'brutal'an dia..pagi2 lagi dah nak buli adik...aku tengah sibuk dok touch up kat dlm bilik...si ain lak dok sibuk2 lanyak adik...yg si papanya pulak..sibuk2 amik camera nak amik gambar budak berdua ni bergomol...bukannya cuba nak leraikan budak berdua ni....sesak nafas aku....

Masa ni aku terdengar la en. papa berkata2 kat anak2 dia ...
papa: dik lawan dik...jgn mengalah...tolak kakak tu...hehehehee
wah wah...en papa ni...dia pulak jadi batu api ...ada ke gi kata gitu lak kat anak2 tuu...

kakak: yaaaaaaaaa..smackdown adikk...heheheee
adik: ishh kakak ni...sakit arrr...ko tunggu la aku besar sikit...siap kooo
hahahhaaa agak2nya gitu la kot dialog dorang kan...hehehehee
adik: perghh...leganya dah terlepas dari kakak aku ni...geramnyaaa..tunggu le pembalasannya nnt..muahahahhaaaa

3 comments:

Anonymous said...

sian alya.. kena buli ngan kakak dia... naper ain ganaz nor sayang... sian adik... kak ju... kami pun Adriana suka belasah adik dia gak.. mentang² la adik dia kecik lagi...

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

mak oii berubah tul karekter ain..gambar 1st tu macam nak buat menantu jer ..keh3..
tak per alya sok dah besau, siaplah kak ain tu kan..
en. papa dah mcm manager gusti lak..keh3..
heppy 1st besday alya sayang..semoga sentiasa dibawah lindunganNya.mmmuachh...

mannira said...

sian alya... pompuan pun bergusti gak ke.. ingat danish je kalau balik kg jd hero kg dusun..cian alya.. amboi en papa..dah jd manager wrestling tu...

Sign My Guestbook